13 Ağustos 2014 Çarşamba

İSTEK ÜZERİNE DERS PROGRAMIM

İstek üzerine hızlandırma için yaptığım naçizane ders programımı paylaşmak istedim.Program günlük değil haftalık periyotlar halinde bir aylık olarak yaptım.Öncelikle dörder tane hiç yapamadığım türkçe matematik ve geometri konusu belirledim. Amaç her hafta için yazdığım konuları o hafta içinde bitirmek,İster tam yedinci günün akşamında bitir istersen 4. gün bitir 3 gün boş otur :D Ha bu arada ben YGS ve LYS de coğrafyadan batırdığım için 2 haftada bir coğrafyada yazdım.Zaten bilenler bilir tarihe ihtiyacım olduğunu sanmıyorum. :D Siz duruma göre 1 hafta tarih 1 hafta coğrafya yazabilirsiniz.Neyse çok uzatmadan programımı yazayım siz kendinize göre uyarlarsınız.

1.HAFTA                  
+Ebob-Ekok
+Açıortay-Kenarortay
+Yazım Kuralları

2.HAFTA
+Modüler Aritmetik
+Faiz Problemleri
+Benzerlik
+Noktalama İşarteleri
+Dünyanın Şekli ve Hareketleri

3.HAFTA
+İşçi-Havuz-Karışım Problemleri
+Katı Cisimler
+Eylemde Çatı

4.HAFTA
+Hız problemleri
+Çokgenler
+Eylemsiler
+Topraklar

İşte benim ders programım böyle sizde bir an önce bir program yapın ve çalışmaya başlayın.Hadi KOLAY GELSİN.

4 yorum: